duminică, 12 februarie 2012

Despre oja magnetica + cum se foloseste!

Azi am avut parte de multe surprize frumoasa si printre ele s-a numarat oja magnetica de la Flormar pe care imi doream foarte tare sa o incerc, iar iubitul meu a fost un dulce si mi-a cumparat-o, dar mai mult decat atat m-a si invatat sa o folosesc :))
Intai va arat rezultatul si apoi vom vedea cum se foloseste.


 

 Ei cum vi se pare? Mie imi place foarte mult rezultatul si mi se pare de efect. Cu siguranta o sa incerc si alte culori, in special griul mi-a atras atentia...

Oja vine ambalata intr-o cutiuta:


 In ea am gasit: oja, magnetul si instructiunile de folosire.



Mi-am ales urmatoarea nuanta:




Cum am procedat?

Am aplicat un strat de oja


Apoi plasam magentul cat mai aprope de unghie:


Pentru ca nu m-am descurcat foarte bine cu dispozitivul de mai sus, iubi m-a ajutat sa scot magnetul si a fost mult mai simplu. Nu este foarte greu procedeul, dar pe mine m-a ajutat el :D  Trebuie tinut 10 secunde sau chiar putin mai mult, fara sa il ridicati ca mine, sa verificati rezultatul. :)))


Si iata rezultatul:

 





 Oja a costat 15 lei si se gaseste la standurile Flormar.

Cum  vi se pare? Ati incerca aceasta oja?Ce parere aveti despre ojele magnetice?

LE: iata nuantele disponibile:


122 de comentarii:

  1. Buna, de la ce stand ai achizitionat oja daca nu te superi ? Merci

    RăspundeţiȘtergere
  2. Ce mult imi place :X Sigur o sa imi iau si eu ;;)

    RăspundeţiȘtergere
  3. deabia astept sa isi revina si unghiile mele .. nu trec prinr-o perioada tocmai buna ...si o sa incerc si eu aceasta oja care mi se pare super inventie.

    RăspundeţiȘtergere
  4. Cat de super arata:X
    Pacat ca nu avem stand Flormar in oras :((

    RăspundeţiȘtergere
  5. Ce chestie, m-ai facut curioasa si oja este foarte accesibila la pret pentru ceea ce face. Imi plac unghiutele tale :*

    RăspundeţiȘtergere
  6. Se vede frumos! Vreau sa vad si pe gri:D!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Soare Teodora Denisa7 ianuarie 2014, 15:40

    deci pana acum nu am stiut ca exista asa ceva.....si e super super tare efectul...trebuie sa o achizitionez si eu neaparat....arata minunat pe unghiile tale:D

    RăspundeţiȘtergere
  8. ankadaus alexandrescu7 ianuarie 2014, 15:40

    super...m-am tot uitat la stand si nu am vazut-o si nici la Golden Rose inca nu adusesera pe stoc...eu am pe gri ..m-am obisnuit cu magnetul insa mai ating fara sa vreau unghia :)

    RăspundeţiȘtergere
  9. ce tare :X cu siguranta o voi cumpara si eu. pup

    RăspundeţiȘtergere
  10. Arata foarte bine! like :)

    RăspundeţiȘtergere
  11. Vaiii ce bine arata! Vreau si eu neaparat! Oare ce culori mai sunt?:D

    RăspundeţiȘtergere
  12. Ce frumos ti-a iesit!!!
    Abia astept sa-mi cumpar si eu, sper sa mi iasa si mie totusi :))

    RăspundeţiȘtergere
  13. e foarte faina, o sa-mi cumpar si eu. din pacate cea pe care o aveam eu de la Essence nu a avut rezultate deloc, insa sper ca flormar nu ma va dezamagi :)
    imi place nuanta tare mult!
    te pup.

    RăspundeţiȘtergere
  14. strelitovginaionela7 ianuarie 2014, 15:41

    super efect! mishto unghiutze! :)))

    RăspundeţiȘtergere
  15. N-am incercat pana acum nicio oja magnetica, dar cea prezentata de tine e foarte cute. Sunt curioasa cat rezista pe unghii. :)

    RăspundeţiȘtergere
  16. Foarte frumos rezultatul! Nu am auzit pana acum de oja magnetica, dar m-ai convins sa imi iau. :d

    RăspundeţiȘtergere
  17. ce tare e , oare in Iasi a aparut?

    RăspundeţiȘtergere
  18. cat d tare..poate imi iau si eu:X

    RăspundeţiȘtergere
  19. crystyna_florentyna7 ianuarie 2014, 15:41

    woaw e superba culoarea :X
    Maine ma duc direct la standul Flormar si imi cumpar si eu una (parca vad ca o plec cu 4 oje in loc de una..asa fac mereu :)))

    RăspundeţiȘtergere
  20. foarte tare! sigur am sa le incerc!

    RăspundeţiȘtergere
  21. Superba :D vreau... toate culorile :))))

    RăspundeţiȘtergere
  22. Marin Loredana Ecaterina7 ianuarie 2014, 15:41

    foarte faina

    RăspundeţiȘtergere
  23. Ce interesant! Presupun ca are ceva in compozitie oja daca se comporta asa cand apropii un magnet... Stiu ca e o intrebare stupida, dar magnetul trebuie apropiat cand oja este inca umeda, nu? :D
    Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  24. Cat de bine arata <3. Din cate vad la tine, este mult mai buna decat cea de la Essence. O sa-mi iau si eu cand ajung in tara, abia astept sa o incerc :D

    RăspundeţiȘtergere
  25. e super nuanta,iar iubitul tau e un ajutor de nadejde!

    S:mi-ai facut pofta de bomboane Ferrero Rocher...

    RăspundeţiȘtergere
  26. Categoric voi incerca , si vorba ta , cred ca pe gri arata demential.

    RăspundeţiȘtergere
  27. Arata demential si abia astept sa apara si la noi in Timisoara! Timpul de uscare e ca la o oja obisnuita?
    Te pup

    RăspundeţiȘtergere
  28. Foarte fain, culoarea e superba si e interesant modelul ... oare daca misti magnetul se misca si liniile sa faca alt model :) ?
    Si de ce ne arati ciocolata? ... vreau si eu ...

    RăspundeţiȘtergere
  29. Oprea Alexandra Elena7 ianuarie 2014, 15:41

    Nu stiam de aceasta oja, ms pt informatie..si mi se pare chiar foarte ieftina

    RăspundeţiȘtergere
  30. Oja magnetica...Nu stiam ca exista asa ceva. Pretul este acceptabil.

    RăspundeţiȘtergere
  31. Adina-Mirabela Gavriloi7 ianuarie 2014, 15:41

    Unghiutele tale arata foarte bine,vreau si eu sa o incerc,sa vad si unde o gasesc.Si eu sunt din Brasov,am vazut un coment mai jos ca se gasesc si la noi.Abia astept...Mai ales pozele cu margele au iesit super!

    RăspundeţiȘtergere
  32. E tare draguta, imi voi lua si eu pe verde sau albastru :D

    RăspundeţiȘtergere
  33. Ce draguta este. O sa incerc si eu:)
    http://darlyst.wordpress.com/

    RăspundeţiȘtergere
  34. asta pe rosu e geniala.. eu o sa-mi iau pe verde :) ti pup

    RăspundeţiȘtergere
  35. hihihi - e bine si ... imperfect :D

    RăspundeţiȘtergere
  36. Sunt superbe.Mi-ar placeape verde, albastru si gri:X...doar ca la mine in oras nu gasesc oje Flormar:(

    RăspundeţiȘtergere
  37. http://www.super-nail-center.ro/shop/category.php?id_category=108 de aici, i-am gasit la Sala Palatului la Cosmobeauty. Au costat enorm la cat sunt de mici, plus 18 lei magnetul stea

    RăspundeţiȘtergere
  38. Fluturash Albastru7 ianuarie 2014, 15:43

    Wow.....nu am mai vazut asa ceva pana acum. Suna interesant...insa mi-ar fi placut niste culori mai vesele. Dar modelul este de sanzatie si pare acceptabil de usor de facut.
    Oare se gasesc doar in dulgi orizontala ? :(

    RăspundeţiȘtergere
  39. Este prima oara cand aud de asa ceva si mi se pare o inventie fabuloasa pentru cele absolut neindemanatice in ale manichiurii (adica eu :) ).
    Culoarea este tare frumoasa si m-ar atrage si albastrul, culoarea nr. 06.
    Intind antenutele sa gasesc si eu chestia asta. Vorba aceea, adaptata pe parcurs: "Flormar, acesta este inceputul unei frumoase prietenii." :)))

    RăspundeţiȘtergere
  40. Imi place;;) Arata foarte bine...o manichiura interesanta si din cate observ nu foarte greu de realizat. Nu am incercat, dar m-ar tenta pe viitor.:*

    RăspundeţiȘtergere
  41. Arata tare interesant! Si nuanta imi place mult. Si 07 mi-ar placea, logic, doar e mov. :))
    Foarte dragut iuby tau ca te-a ajutat :D Si mie mi-a reparat iuby bijuterii zilele trecute :))

    RăspundeţiȘtergere
  42. Arata suuuuuuuuper!Abia astept sa incerc si eu.Si 02 ar arata bine :D

    RăspundeţiȘtergere
  43. Buna!Magnetul il apropii de ungie sa inteleg?Sau pui magnetul pur si simplu pe ungie?Foarte interesant,sigur va capta multe fete oja asta,se vor imbogati sigur cu inventia asta:)) :*

    RăspundeţiȘtergere
  44. buna! foarte interesanta oja asta. As vrea sa mi-o achizitionez si eu. Acesta este singurul model pe care il poti face sau in functie de cum tii magnetelul poti face si alte modele?

    RăspundeţiȘtergere
  45. Super! Adevarul este ca ideea a fost foarte ingenioasa, a fost de ajuns sa inventeze cineva si apoi au sarit toti :D

    RăspundeţiȘtergere
  46. Foarte util tutorialul iar unghiile, nici nu mai spun! Arata minunat! :X:X:X

    RăspundeţiȘtergere
  47. buna,
    mi-am luat si eu oja cu magnet dar de la gabrini, sper sa imi iasa ceva, vroiam sa te intreb daca se poate face si alt model, adica nu neaparat dungi.

    RăspundeţiȘtergere
  48. Super :X. Cam cat rezista pe unghii?

    RăspundeţiȘtergere
  49. Vai ce tareeeeeeeeeee!!! au iesit super, superrrrrr!!!! am auzit de ojele magnetice dar nu am incercat , nu stiam ca au si cei de la Flormar , tu m-ai informat si mi-ai facut "pofta" ... trebuie urgent sa incerc!!! sper sa imi si iasa... mi se pare greu sa tin magnetul cat mai aproape de unghie fara sa il ating ...offf.

    p.s. ce bine imi pare ca am descoperit blogul tau , aflu o gramada de chestii interesante :D Multu!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  50. Vai ce interesanta e! Cred ca dupa review-ul tau mergem toate si devastam standurile Flormar ;))

    RăspundeţiȘtergere
  51. In ce sens mai bune calitativ? Mie cele de la Flormar mi-au intrecut asteptarile. Ce fac acestea in plus?

    RăspundeţiȘtergere
  52. Oje magnetice gasiti si pe site-ul *** mult mai bune calitativ decat cele de la Flormar. Le-am incercat sunt minunate si rezistente.

    RăspundeţiȘtergere
  53. si eu mi-am luat nuanta 03 , un verde inchis:X, dar am dat 12lei bucuresti

    RăspundeţiȘtergere
  54. sincer chiar nu stiu ce vedeti atat de bun la ojele astea magnetice. sunt cele mai proaste pe care le-am intalnit pana acum. am incercat si eu, cat si alte prietene si rezultatele au fost: ZERO BARAT.

    RăspundeţiȘtergere
  55. tender carmen maril7 ianuarie 2014, 20:12

    ARATA BINE SI SE FACE USOR,SUPER!;)

    RăspundeţiȘtergere
  56. super frumos ti-a iesit :) eu oricat as incerca imi ies niste dungute mici si la fel tin magnetul aproape de unghie, nu il misc, stau destul dar tot nu vrea :((

    RăspundeţiȘtergere
  57. eterna mea problema ,,salivez" la unghiile tale ,nu citesc tetxul si realizez abia cand ajung la sfarsitul postarii:)))

    RăspundeţiȘtergere
  58. Soare Teodora Denisa7 ianuarie 2014, 20:59

    azi am aflat si eu k in brasov la mine am doua standuri flormar:D:D si am mers repede cu iubitu sa-mi cumpere si mie oja magnetica.....dar din pacate nu am gasit,din cauza vremii primeau abia marti....:(:( dar nu m-am putut abtine si mi-a cumparat pana la urma o oja crapacioasa :D:D verde :D:D abia ast sa o folosesc:D:D oricum sper cat de curand sa-mi pot lua si eu oja magnetica:D :*

    RăspundeţiȘtergere
  59. Soare Teodora Denisa7 ianuarie 2014, 20:59

    la mine prietenu a ales-o verde....si chiar imi place cum arata....mi-am dat oja crapacioasa verde peste rosu....:D si astea magnetice nu as putea sa aleg imi plac toate culorile:D:D mai ales pe mov si rosu:D pupici

    RăspundeţiȘtergere
  60. E super oja! Am si eu de la Essence, dar aia a fost o dezamagire :(
    abia astept sa ajung in tara sa imi iau si eu una <3

    RăspundeţiȘtergere
  61. sigur am sa o incerc :P

    RăspundeţiȘtergere
  62. Chiar asteptam o oja de genul asta accesibila la pret si la noi (pe toate drumurile, adica) pt ca nu m-am indurat sa dau 85 de lei pe Alessandro si Essence e naspa. Sunt curioasa daca merge si cu steluta mea de la SNC. Superb ti-a iesit :X

    RăspundeţiȘtergere
  63. Mi-am cumparat si eu exact aceeasi nuanta ca si a ta,m-am chinuit ceva cu ea,sper ca data viitoare sa imi iasa si mai bine:D:))

    RăspundeţiȘtergere
  64. Chiar ma intrebam cum functioneaza oja asta si care-i rezultatul :) Sincer, arata mult mai bine decat ma asteptam cand am auzit de oja magnetica :D Asta e singurul model disponibil?

    RăspundeţiȘtergere
  65. Cristea_violeta_e7 ianuarie 2014, 22:10

    superb ... cred ca voi incerca si eu

    RăspundeţiȘtergere
  66. Vaiiiii ce fain arata!!! :X:X:X ce ma oftic ca n-am stiut ca se gaseste si la standurile Flormar; tocmai azi am trecut pe langa unul:-(

    RăspundeţiȘtergere
  67. In Bucuresti e si mai ieftina. e 12 lei...

    RăspundeţiȘtergere
  68. Janeta_200720017 ianuarie 2014, 22:18

    super frumoase

    RăspundeţiȘtergere
  69. Nu mi-a iesit dun prima, dar am scos magnetul-asa cum ai sugerat-si a functionat!

    RăspundeţiȘtergere
  70. acum am vazut si eu ce presupune o oja magnetica...chiar era un mister... o voi incerca si eu...mi se pare super...acum depinde si cat rezista pe unghii...

    RăspundeţiȘtergere
  71. Foarte frumoasa manichiura! Continui sa ma surprinzi de multe ori cu manichiura ta.

    RăspundeţiȘtergere
  72. Ti-a iesit foarte bine! Eu nu m-am descurcat prea bine cu magnetul ala...

    RăspundeţiȘtergere
  73. Ce tare! Nu am mai vazut pana acum ...Vezi daca sunt anul 4? Am ramas in urma cu toate noutatile in materie de beauty :)). .Shame on mee!

    RăspundeţiȘtergere
  74. Nu, am incercat cu o oja kiko si una gabrini si la amandoua rezultatul a fost asemanator :(

    RăspundeţiȘtergere
  75. ce interesant, oja de asta sigur imi cumpar si eu

    RăspundeţiȘtergere
  76. Daca ai un catalof Avon la indemana le gasesti acolo :)

    RăspundeţiȘtergere
  77. Alexandru Daniela8 ianuarie 2014, 00:08

    Ce fain ti-au iesit :D.....si eu vreau sa imi fac dar nu gasesc in oras deloc

    RăspundeţiȘtergere
  78. E supeeeeeeerbaaaaaaa ♥ Vreau si eu unghii ca ale tale :( Cum fac rost de banuti fug sa-mi iau oja, am mai pus ochii pe una sau doua :D

    RăspundeţiȘtergere
  79. Omggggg e o adevarata minunatie oja asta magnetica:X

    RăspundeţiȘtergere
  80. Multumesc :* Ma bucur ca iti plac :D

    RăspundeţiȘtergere
  81. Interesanta oja asta....uff ce il implici tu pe iubi al tau in toate activitatile tale...:))

    RăspundeţiȘtergere
  82. Andrici Doina Elena8 ianuarie 2014, 01:05

    De o ora ma chinui..si mi-au iesit doar doua unghii klumea:( si m-am lasat la mana mea..o sa mai incerc si alta data...oricum e super misto ideea.

    RăspundeţiȘtergere
  83. La mine a iesit un dezastru prima data din cauza magnetului.Pur si simplu nu ne toleram...

    RăspundeţiȘtergere
  84. :))) si ai incercat si a doua oara?

    RăspundeţiȘtergere
  85. Adina Seceleanu8 ianuarie 2014, 01:29

    este 15 lei cu tot cu magnet ? :P

    RăspundeţiȘtergere
  86. Ana Maria Constantin8 ianuarie 2014, 01:42

    super tare...nici nu am stiut k exista asa ceva

    RăspundeţiȘtergere
  87. mi-au placut atata de mult si mi-am cumparat si eu :D tot pe aceeasi culoare ca sa se faca si mama, dar planuiesc sa imi mai iau si pe verde (02) si albastru (06) :P

    RăspundeţiȘtergere
  88. Super bine arata! Vreau si euu:D

    RăspundeţiȘtergere
  89. Habar nu aveam ca exista asa ceva :"> Dar arata foarte interesant.

    RăspundeţiȘtergere
  90. cristina_stefy168 ianuarie 2014, 04:00

    verisoara mea si-a cumparat din anglia o "oja magnetica" aceeasi nuanta ca si a ta .. am testat-o si eu si este super draguta.. cred k o sa fac o vizita la standul c produse flormar

    RăspundeţiȘtergere
  91. Am si eu oja magnetica de la alta firma si are magnet orizontal. Dar in functie de cum il tii faci dungi orizontale, verticale sau oblice. La prima manichiura cu magnetul in pozitie oblica am consumat f multa oja, dar acum sunt mai indemanatica.

    RăspundeţiȘtergere
  92. eu nu am inca oja magnetica....dar culoarea ta imi place fff mult...dragut iubi tau

    RăspundeţiȘtergere
  93. Eu mi-am luat din Turcia in primavara , o oja magnetica , marca e Golden Rose , dar ma bucur ca pot gasi si in tara . Magnetul meu are alt model ca o stea .

    RăspundeţiȘtergere
  94. Ma bucur ca iti place :D Rezista destul de bine. O port de sambata si e intacta ...daca vrei pun o poza pe fb

    RăspundeţiȘtergere
  95. ce tare! nu stiam ca e si la flormar... magnetul e separat?

    RăspundeţiȘtergere

© Miu Miu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena