sâmbătă, 24 decembrie 2011

Cum sa iti creezi ornamente de Craciun

In seara asta vreau sa va arat cat de usor este sa va faceti niste fundite pentru brad la voi acasa, mult mai frumoase decat cele din magazin si cu siguranta mai ieftine.

Aveti nevoie de:

- panglica pentru brad - 4 lei
- capsator

Rezultatul final: 



Panglica va costa in jur de 4 lei si va ajunge pentru aproximativ 6 fundite. Depinde de voi cat vreti sa le aveti de mari. Mie oricum mi se pare un pret foarte foarte bun pentru cat sunt de frumoase si de efect. Si apoi mai sunt si hand made :D





Taiem panglici de aproximativ 40 de cm, pe care le putem arde putin pentru a nu se desira. Eu am sarit peste pasul asta. insa le-am crestat frumos in V, pentru ca arata mult mai dragut.  Este efectul acela de  fundita cute :D



Dupa ce le-am taiat, aranjat incercam sa le pozitionam ca in poza de mai jos. Nu este nevoie de foarte multa indemanare. Nu facem o fundita normala cu nod, pentru ca ar intra mult material, pe care il putem folosi sa facem o alta fundita si sunt si mai estetice asa.


Folosim capsatorul pentru a le fixa...si gata. Locul lor este in brad!


Sper sa va placa micul meu tutorial...imi place sa impartasesc cu voi cat mai multe lucruri noi, pe care le descopar si eu.

 Ati incercat pana acum ornamente home made sau va place sa cumparati totul?

10 comentarii:

  1. Sunt chiar simpatice in brad :D si homemade :D...

    RăspundeţiȘtergere
  2. Multumesc mult :* mi-ar placea sa vad bradutul tau :X

    RăspundeţiȘtergere
  3. Multumesc mult :* esti o scumpa >:D<

    RăspundeţiȘtergere
  4. Si ma intrebam eu de ce tot comenteaza lumea la postarea aia :))) sper ca acum e ok. am umblat pe acolo :D

    Mersi mult, esti o scumpa :*

    RăspundeţiȘtergere
  5. Kendra's Kendra7 ianuarie 2014, 17:35

    wow..superbe
    http://kendra4926.wordpress.com

    RăspundeţiȘtergere
  6. poate imi faci si mie o vizita..am un concurs nou:http://irinacosmetice.blogspot.ro/2012/12/concurs-de-craciun-klorane-peggy.html

    RăspundeţiȘtergere
  7. foarte interesant..de obicei cumpar decoratiunile..din lipsa de timp

    RăspundeţiȘtergere
  8. Ce frumos! Arata mult mai bine decat funditele gasite in comert, mai ales ca alea sunt minuscule si scumpe, totodata. Super idee, bine ca am vazut articolul asta inainte de sarbatori, ca sa imi pot confectiona si eu asa ceva :D

    RăspundeţiȘtergere

© Miu Miu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena